Veel gestelde vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
  • Is het bezoek bij mij thuis echt vrijblijvend?

    Ja. Wanneer ik bij u langs kom voor advies dan is dat echt 100% vrijblijvend. U kunt zich in alle rust oriënteren en de mogelijkheden bekijken. Vind u niet wat u zoekt? Dan zijn we even goede vrienden.

  • Wat is het voordeel van thuis in plaats van naar een winkel gaan?

    U hoeft de deur niet uit wanneer ik bij u langskom. Dat voorkomt eindeloos winkel-in-winkel-uit lopen om alle mogelijkheden te bekijken, met als risico dat u door de bomen het bos niet meer ziet. Bovendien ziet u dan de kleuren en materialen alleen bij kunstlicht. Het bespaart dus veel tijd én u ziet meteen hoe een product staat in uw eigen huis, bij uw eigen interieur.

  • Ik wil me graag vooraf oriënteren op de mogelijkheden van GordijnExpress. Kan dat?

    Jazeker, dat kan. Het is leuk om te doen en ik raad het je zeker aan. Op onze website vind u een overzicht van ons complete assortiment [ Ons Werk ] . Bovendien heeft ieder product een korte toelichting én heel veel foto’s die gemaakt zijn bij onze klanten thuis, in verschillende interieurs. Bekijk ze op uw gemak, dan krijgt u een goed idee van de mogelijkheden. Wanneer ik langskom, neem ik natuurlijk allemaal stalen mee.

  • Aan wie leveren jullie?

    GordijnExpress levert raamdecoratie aan particulieren en aan zakelijke klanten.

  • Is er ook een winkel/showroom?

    Wij hebben er bewust voor gekozen om geen winkel of showroom te hebben. Het kenmerk van GordijnExpress is dat we bij u thuis komen om advies op maat te geven. Deze aanpak zorgt er ook voor dat we goedkoper kunnen werken en dat is weer in uw voordeel.

  • Hoe komt het dat GordijnExpress goedkoper is?

    Wij kunnen goedkoper werken omdat we geen winkel hebben en de rolgordijnen zelf maken in ons eigen atelier. Bovendien gebruiken wij dezelfde materialen en onderdelen als de bekende merken en daardoor heb je dus een kwalitatief uitstekend product tegen een lagere prijs.

  • Zijn er montagekosten?

    Vanaf drie producten zijn de montagekosten bij de prijs inbegrepen. Bij minder producten vragen wij een kleine vergoeding voor de montage.

  • Ik woon buiten het werkgebied. En nu?

    Een advies en een bezoek aan huis is altijd vrijblijvend en kost u niets als u binnen ons werkgebied woont. Woont u iets verder neem dan even contact met ons op voor de mogelijkheden.

  • Wat is de levertijd?

    De levertijd van onze producten is ongeveer 3 weken.

  • Hoe demonteer ik mijn rolgordijn?

    Hier hebben wij een [ Instructie filmpje] voor gemaakt.

  • Hoe zit het met garantie?

    Standaard zit op al onze producten 2 jaar fabrieksgarantie. Mocht er buiten de garantietermijn wat aan de hand zijn dan zullen wij ons best doen om dit zo goed mogelijk op te lossen.

  • Wat zijn de prijzen van jullie producten?

    Raamdecoratie en gordijnen zijn echt maatwerk. Daarom kunnen wij hier geen standaard tabellen met prijzen laten zien. Wel kunnen we u een indicatie geven. Bij GordijnExpress bent u altijd goedkoper uit dan bij de speciaalzaak en wij leveren dezelfde kwaliteitsproducten. Met onze rolgordijnen bent u vaak de helft goedkoper uit dan bij de speciaalzaak want deze worden door onszelf in eigen atelier gemaakt. Daarbij komt ook nog eens het voordeel dat wij vrijblijvend bij u thuis komen en de producten voor u monteren.  Bij u thuis meten wij alle maten op en kunnen u aan de hand daarvan vertellen wat de exacte kosten zullen zijn. En vrijblijvend = vrijblijvend, vind u niet wat u zoekt? Even goede vrienden!

Geef uw mening een stem!

We vinden het belangrijk wat anderen van ons vinden.

Bel mij terug

Vul de gegevens in en wij nemen contact met u op.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.